صفحه اصلی
محصولات
نمونه کارها
گالری
پشتیبانی فنی
قرعه کشی
درباره ما
تماس با ما
مرکز توزیع و فروش

ثبت ایده ها


 
 

  سبد خرید خالی است .
 

پیگیری سفارش با کد رهگیری




شرکت هنرهای نوین کمان شرکت هنرهای نوین کمان


در هنگام اجرا صفحه نمایش شما به هم ریخته است و بعضی از قسمت ها از صفحه خارج شده است.

1- برنامه را ببندید. 2- بر روی دسکتاپ کامپیوتر خود راست کلیک کرده و از منوی راست کلیک گزینه screen resulution را انتخاب نمایید. 3- از صفحه باز شده گزینه make text and other items larger or smaller را که در سمت پایین و چپ قرار دارد انتخاب نمایید. 4- در صفحه باز شده از بین گزینه های 100% و 125% و یا 150% گزینه 100% را انتخاب نموده و کلید apply را از پایین و راست صفحه انتخاب کنید. 5-در پیغام ظاهر شده log off now را انتخاب کنید. 6-با ورود مجدد به ویندوز مشکل شما برطرف خواهد شد.


بعد از نصب نرم‏ افزار‏ هنگامی که روی آیکون سرآشپز، بر روی دسکتاپ، دوبار کلیک می‏ کنم پیغامی با عنوان configuration به صورت نوار سبز رنگ در حال پر شدن، نمایش داده می‏ شود و پس از پایان، موقع اجرای برنامه، این مرحله دوباره تکرار می‌شود .

در صورتی که از آنتی ویروس شید استفاده می‏کنید، به راه حل مشکل آنتی ویروس شید و در صورتی که از avira  استفاده می‌کنید به راه حل Avira  در همین صفحه مراجعه کنید.




هنگام نصب یا اجرای نرم افزار با پیغامی از طرف آنتی ویروس aviraمواجه می‏شوم که هشدار شناسایی ویروس می‌دهد.

توضیح: آنتی ویروس Avira به اشتباه فايل اجرايي نرم‌افزار ناشتا را به عنوان مشکوک به ویروس شناسایی می‌کند. برای حل این مشـکل بر روی پیغام آنتی‏ ویروسavira  که در هنگام نصب، در سـمت راسـت وینـدوز شما نمایان می‌شود، کلید  detailsرا بزنید. سپس پنجره‏ ای برای شما باز می‏شود. بر روی آیتم داخل آن راست کلیک‌کرده و از منوی باز شده، گزینه always ignore  را بزنید.

 

 

در صورتیکه در حال حاضر پیغامی از طرف آنتی‏ ویروس دریافت نمی‏ کنید، آنتی‌ویروس avira را باز کرده و از قسـمت administration  بر روی زیر شـاخه quarantine کلیک نمایید. در قسمت سمت راست در قسمت source، مسیر نصب nashta.exe را بیابید و آن را پاک کنید. سپس نرم افزار را مجددا اجرا نمایید تا با پیغام یافته شدن ویروس از طرف آنتی ویروس خود مواجه شوید.






هنگام اجرای نرم‏ افزار با پیغام "...windows cannot access the" مواجه می‌شوم.

در صورتی که از آنتی ویروس شید استفاده می‏کنید، به راه حل مشکل آنتی ویروس شید و در صورتی که از avira  استفاده می‌کنید به راه حل Avira  در همین صفحه مراجعه کنید.




هنگام اجرا با پیغامی از طرف آنتی ویروس شید مواجه می‏شوم که مانع ورود به نرم افزار می‏شود.

هنگامی که آنتی ویروس شید به شما پیغام زیر را نشان می‌دهد، بر روی کلید اضافه به استثنائات کلیک کنید.